niedziela, 26 stycznia 2014

Kalendarz 2014



Zainspirowana pomysłem Kasi z bloga TwojeDIY postanowiłam zrobić kalendarz na biurko. Poszperałam w internecie w poszukiwaniu czegoś fajnego i darmowego :-) Sarah Woodrow udostępniła na swoim blogu  piękny kalendarz, który postanowiłam wykorzystać.
Pracę zgłaszam na wyzwanie PWC.

 Kalendarz pobrałam i wydrukowałam.


Następnie przycięłam do odpowiednich rozmiarów i nakleiłam na różowej bazie.


Ze starego kalendarza wyjęłam sprężynę, którą wykorzystałam przy nowym projekcie. Podstawa została zrobiona z czarnego brystolu.

Po namyśle stwierdziłam, że kalendarz lepiej będzie wyglądać na tle "zebry". Najtrudniejsze okazało się wycinanie białych pasków tak, aby ułożyły się we wzór "zebry".
A oto efekt końcowy:

6 komentarzy:

  1. Aniu! Super wyszło, zebra jest świetna. Cieszę się, że pomysł Ci się spodobał. Czy mogę zdjęcie Twojego kalendarza, wrzucić na mojego bloga do zakładki "Prace czytelników"?

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :) Zdjęcie jak najbardziej można wrzucić :)

      Usuń
  2. A ja się cieszę, że zdecydowałaś się pokazywać swoje dzieła szerszemu gronu odbiorców :-) Dwadzieścia kilka lat temu nawet by przez myśl nie przeszło, że nasze pasje się spotkają w wirtualnym świecie :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co racja to racja, strach się bać co będzie za kolejne dwadzieścia lat :-) Pzdr.

      Usuń
  3. ale super sa te grafiki! no i kalendarz oczywiscie :D dzieki za udzial w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń